Co będzie należeć do Twoich zadań: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów anglojęzycznych na terenie Wielkiej Brytanii, wsparcie techniczne Paczkomatów, zapewnienie profesjonalnej pomocy dla pracowników operacyjnych InPost, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Czego potrzebujemy od Ciebie: znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym (min. poziom C1 - warunek konieczny), braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęci wspierania go na co dzień, dobrej dykcji, łatwości w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęci pracy w zespole, otwartości na nowe doświadczenia i poczucia humoru, znajomości obsługi komputera oraz aplikacji biurowych, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane. Czego możesz oczekiwać od nas: partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością, atrakcyjnego systemu motywacyjnego, możliwość pracy w systemie zmianowym - praca 7 dni w tygodniu, stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku, możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych, szkoleń, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska, możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna, wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka angielskiego |
Sprzedawca: | Inpost Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |