> PRACA > Kraków

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka angielskiego w Kraków, Małopolskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Co będzie należeć do Twoich zadań: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów anglojęzycznych na terenie Wielkiej Brytanii, wsparcie techniczne Paczkomatów, zapewnienie profesjonalnej pomocy dla pracowników operacyjnych InPost, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Czego potrzebujemy od Ciebie: znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym (min. poziom C1 - warunek konieczny), braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęci wspierania go na co dzień, dobrej dykcji, łatwości w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęci pracy w zespole, otwartości na nowe doświadczenia i poczucia humoru, znajomości obsługi komputera oraz aplikacji biurowych, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane. Czego możesz oczekiwać od nas: partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością, atrakcyjnego systemu motywacyjnego, możliwość pracy w systemie zmianowym - praca 7 dni w tygodniu, stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku, możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych, szkoleń, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska, możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna, wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka angielskiego
Sprzedawca: Inpost Sp. z o.o.
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMałopolskie
Miasto:Kraków
Kategoria:PRACA
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: